Ajattelin kirjoitella toisillekkin hieman siitä mistä olen luopunut ja mitä aion tulevaisuudessa tehdä.

Minä olen viime aikoina ruvennut ajattelemaan hieman Suomen luontoa ja mitä me jätämme jälkipolville. Olen ruvennut itse säästämään luontoa ja haluaisin, että toisetkin ajattelisivat, että onko kaikki ihan tarpeellista mitä me ostamme turha kulutus on saatava loppumaan. Ihmisten pitäisi ruveta enempi käyttämään yleisiä kulkuneuvoja. Minä itse olen luopunut autoilusta kokonaan ja luovun omasta autosta kokonaan. Koska koen sen turhaksi saastuttajaksi. Koska täällä meillä on lyhet matkat kauppaan ja muihinkin palveluihin mitä ihminen tarvitsee. Vaikka ei olisikaan mielestäni turha polttoaineen kulutus on saatava loppumaan. Haluan myöskin vielä edistää kierrättämistä ja voisin haastaa toisiakin luopumaan autosta. Mielestäni ilman autoa pärjää todella hyvin, jos vain on tahtoa. Tahdon jättää lapselleni puhtaamman luonnon ja jatkossa paneudun vain luonnon hyvinvointiin omilla käyttötavoillani. Olen esim. ruvennut käyttämään luonnonmukaista hiustenpesuainetta, joka on tehty turpeesta ja on Ähtäriläiseltä turvesuolta tehtyä eli on paikkakunnan parhaaksi. Kerron mielellään lisää ajatuksiani.